Auto-put u lošem stanju, rekonstrukcija možda dogodine

Desna strana auto-puta od Subotice do Beograda, posebno deonica do Novog Sada, na mnogim mestima je u veoma lošem stanju.

Osim uočljivih zakrpa i pukotina, asfalt je prepun ulegnuća, zbog čega vožnja nije nimalo prijatna.

Kada u takvo ulegnuće uletite tokom vožnje, pogotovo noću, na trenutak kao da izgubite kontrolu nad vozilom, priča za „Blic“ subotički taksista Zvonimir Ivanković.

„Na tim deonicama se još vide linije iz vremena kada je traka bila dvosmerna i nekadašnja centralna linija i krajnje linije. Asfalt je u poslednjih 10 godina samo krpljen.Vide se tri-četiri drugačije boje zakrpa. U starom automobilu mi se sve treslo u toku vožnje tim delom autputa, a sada imam novija kola, pa se manje oseti“, kaže Ivanković.

On izdvaja primer koji je doživeo dok je vozio mušteriju do Novog Sada.

„Kada smo izašli iz Subotice i naišli na lošu deonicu, putnik se stresao i rekao da je osetio turbulenciju. Sve se zatreslo kao da smo u avionu. Najviše ima ulegnuća u boji asfalta, pa su gotovo nevidljiva. Teško ih je videti golim okom, ali se jako osete tokom vožnje. Jako velike rupe nisam primetio, ali napuklina i ulegnuća zaista ima mnogo“, kaže Ivanković.

V.d. direktora „Puteva Srbije“ Zoran Drobnjak priznaje da je auto-put od Subotice do Novog Sada u veoma lošem stanju.

„Sledeće godine trebalo bi da za Koridor 10 uzmemo od Svetske banke kredit od 16 miliona evra i sredimo kompletan auto-put od Horgoša do Novog Sada. Do tada ćemo nastojati da popravimo stanje putem redovnog održavanja“, navodi Drobnjak.

 

Blic



KOMENTARI

  1. Raspop Teodosije kaže:

    „Možda naredne godine“…
    Možda zajedno sa novim izborima?
    Možda kada vrate penzije?
    Možda kada av podnese ostavku na mesto u partiji, na šta ga Zakon tera?
    Možda kada političari obelodane svoje (prave) imovinske karte?
    Možda kada više ne bude naše dece u ovoj nesretnoj pokradenoj zemlj …

  2. Tokio kaže:

    Pa onda mi budale placamo putarinu da idu bekom u dzep ea srbijo moja dokle vise lopovi i prevarant dokle!!!!

  3. bac Vranje kaže:

    mala digresija ,od kada je izgradjena druga trasa autoputa ova leva koju je radila Voj-put je rekonstruisana vec 3 puta, dok desna koju je radilo Uziceputevi od kada je izgradjena jos ni jednom nije rekonstruisana i jos uvek je u dosta dobrom stanju.Mislite o tome sledeci put kad se radi rekonstrukcija…

  4. Ludi milojko kaže:

    OVAJ DROBNJAK NEMA POJMA O NICEMU

  5. Salamander kaže:

    Biće najbolji put za jedno dve godine. Ostavimo se šale, out je u zaista jadnom stanju i to nije od juče a koliko su vozila platili putarinu na ovoj deonici mogli su već davno da ga poprave i to bez uzimanja kredita od svetske banke. Sve se čini da ponovo „kraduckaju“ ili je neka druga stvar u pitanju pošto ssva sredstva odlaze odavde za izgradnju nekih drugih „deonica“.

  6. Borisav kaže:

    Uzima se kredit i za 16 miliona eura…sramota…to sa ovim akcizama na beznin ne treba ni da primetite….

  7. Mihajlo kaže:

    Kraduckaju na debljini asfalta i sada,nema adekvatne kontrole i nadzora jer svi u semi uzimaju deo kolaca koji nije mali.Treba uzeti stranu firmu i strani nadzor prilikom asfaltiranja

  8. Pajo kaže:

    Pocinje skupljanje peticije da se na ulazima u drzavu postave table Ostecen kolovoz! Pored tabli koje oznacavalu dozvoljenu brzinu kretanja vozila u DRzavi!

  9. Mafija država kaže:

    Sada će vučkov brat da se pošteno nakrade još kojih par miliona Evra novaca poreznih obveznika iz toliko mu voljene Srbije.

  10. avet kaže:

    „„Sledeće godine trebalo bi da za Koridor 10 uzmemo od Svetske banke kredit od 16 miliona evra i sredimo kompletan auto-put od Horgoša do Novog Sada. Do tada ćemo nastojati da popravimo stanje putem redovnog održavanja“, navodi Drobnjak.“

    Po mogućnosti gledajte da te popravke auto-puta obavezno budu u jeku sezone godišnjih odmora u zemljama EU, leti, u julu i u avgustu, kada našim autoputevima inače prolazi na hiljade gastarbajtera Turaka, Grka, Bugara, Makedonaca i naravno naših Srba.
    Samo opušteno radite, nemojte se sekirati i planirati, mozak na pašu, kada vama najviše odgovara.
    Ma nema veze što u sezoni godišnjih odmora putnici u špicu turističke sezone prvo čekaju na graničnim prelazima 5-6 sati da pređu granicu, pa se ponekad dese kilometarske kolone i čekanja 2-3 sata za naplatu putarine za „auto-put“, e sada će možda gubiti i koji satićak vremena zbog gužvi i preusmeravanja saobraćaja na drugu traku zbog radova na putu.
    Posle se čudimo jednog dana što nas zaobilaze, probudiš se i shvatiš da su u međuvremenu Rumuni izgradili paralelni i brži autoput koji povezuje Zapad i Istok.

OSTAVITE KOMENTAR