Gužvama na izlaznoj rampi parkinga bliži se kraj

Stanovnici zgrada koje okružuju parking Otvorenog univerziteta, zaposleni, taksisti i dostavna vozila sve češće se suočavaju sa gužvom na izlaznoj rampi parkinga, zbog čega su primorani da stoje u dugačkom redu. Njihovim mukama polako se bliži kraj, jer prema najavama iz JKP „Parking“, u narednim mesecima očekuje se rešenje ovog problema.

TV Subotica

Praznični dani, saobraćajni špic i brojne manifestacije u centru grada uzrokuju stvaranje „čepa“ na izlaznoj rampi, a posledice gužve najčešće osećaju stanari okolnih zgrada i zaposleni u Eko taksiju, koji su primorani da u redu čekaju i do 20 minuta. Božidar Drča godinama ukazuje na problem koji njemu i njegovim kolegama stvara neprijatne situacije sa mušterijama.

„Jednostavno ne možemo ni da maknemo sa parkinga kada se stvori kolona. Putnici se dosta bune i ne možemo da obavljamo naš posao kako treba. Najbolja mogućnost jeste da se uvede jedna brza rampa sa elektronskom naplatom kao na aerodromima, gde nema zadržavanja i to bi puno značilo i za nas i za stanare. Ja sam imao jedan slučaj gde sam sa ženu sa detetom trebao da odvezem do bolnice ali nisam mogao da izađem sa parkinga.“ rekao je Božidar Drča, taksista Eko taksija

Rukovodstvo JKP „Parking“ ima uvid u sve prijave u vezi sa gužvom na izlaznoj rampi parkinga kod Otvorenog univerziteta i najavljuju da će se sve rešiti u narednom periodu. Ideja je da se postave dve rampe od kojih će jedna biti namenjena stalnim korisnicima parkinga sa primenom sistema kartice za brz prolazak.

„Došli smo do rešenja koji će se realizovati za par meseca. Napravićemo duplu rampu. Jedna će biti elektronska, a druga će biti za ručnu naplatu. Mi shvatamo da imamo problem sa stanarima koji plaćaju mesečnu pretplatnu kartu kao i sa zaposlenima koji plaćaju istu kartu i imamo i taksiste i hotel tako da je parking zaista specifičan. Što se naplate tiče, ona će se vršiti po principu autoputa dakle brzi prolazak sa semaforom i kamerama koje će prepoznavati vozila u pretplatnom sistemu. Ta vozila će ići na jednu traku dok će se druga vozila preusmeriti u traku za ručnu naplatu.“ objašnjavaMilorad Slijepčević, direktor JKP „Parking“ Subotica

U proteklih pet godina, prema podacima kojima JKP „Parking“ raspolaže, broj automobila u našem grada povećao se između 35 i 45 odsto, što je jedan od uzroka stvaranja gužvi na parkingu. U ovom trenutku razmatra se proširenje parkinga kod Otvorenog univerziteta izgradnjom moderne garaže koja bi udvostručila broj mesta za parkiranje, međutim, još uvek nije poznato da li će se i kada će se ta investicija realizovati.

TV Subotica



KOMENTARI

  1. Luka kaže:

    Sta kaze
    „specifican parking“
    Pa druze nije parking specifican nego ste vi glupi ko noc. A to sto ste uspeli smisliti dve rampe je zaista bila skoro pa neresiva enigma.
    E vala BRAVO
    I ne zaboravite svecano otvaranje sa svim mogucim novinarima i tv kamerama.

  2. Ognjen kaže:

    Kakvo im je rukovosto,bice dobro da rese problem i za godinu dana.

  3. Ime kaže:

    Kakve budaletine mi trpimo! I to sve za naše pare.

  4. Subočan kaže:

    Zašto ne bi postavili još jednu ovakvu, „ručnu“? Vi pripremajte teren u tih „par meseci“ za elektronsku, ali gradu je potrebno rešenje. Odmah.
    Sećam se kako sam prošao u decembru 2014., nekoliko dana pred kraj godine. Parkirao sam se kod „Radničkog“ kako bih obavio posao u obližnjoj banci. Posao sam obavio za pet, a sa parkinga sam izašao pedeset minuta kasnije. Nervoza među vozačima je mogla „nožem da se seče“. Niko ne može da kaže da je tada bilo više vozila nego danas, a problem je bio prisutan.

  5. Salamander kaže:

    WOW praviće dve rampe kakvo genijalno rešenje… bolje uvedite automate za plaćanja pa neće biti zadržavanja na rampama uopšte jer očitavanja kartica traje svega nekoliko sekundi a imate i manje troškove. Sve je to neko već smislio a imate dovoljno priliva sredstava (od uzurpiranja javnih površina) da to izvedete. Što se tiče modernog parkiranja mislim da to neće biti u ovom veku poznavajući „radnike“ u parking servisu.

  6. Pipuš kaže:

    Poslednjih par godina se enormno uvećao broj automobila. Gradskoj vlasti ni na pamet ne pada da rešava pitanje novih parking mesta i proširivanje kolovoza na glavnim ulicama. Ni na papiru da crtaju neka lažna obećanja. Nikog više nema stručnog u gradskim službama, sve samo „menađeri“ sa Megadenta.

  7. Posmatrač kaže:

    Najgore javno preduzeće u gradu! Gde li potroše tolike pare od naplate? Ulaganje ravno nuli, usluge ravne nuli, bitno je samo odrati građane!

  8. Pusti san! kaže:

    Ukinuti naplatu parkiranja!

  9. Ice kaže:

    Zar nije jednostavnije i jeftinije da se i tamo placa sms-om kao u ostalim delovima grada?

  10. Nekada Bilo kaže:

    Ukinuli su sms jer je ovaj metod bolji ali samo za njih. Zašto? Jer čim se pređe rampa sat otkucava a nama treba 5-10 minuta da nađemo prazno mesto. Kada napustim parkirno mesto treba nam 10-15 min da prodjemo izlaznu rampu. Znači mi gubimo tih 15 minuta na koje bi imali pravo da ne platimo u slučaju sms sistema. A od 60 minuta naplatnog intervala možemo biti parkirani u najboljem slučaju samo 45 minuta.

  11. STANAR kaže:

    TREBA OZNAČITI I MESTA KOJA PRIPADAJU STANARIMA A NE DA MORAJU DA BAULJAJU I DA TRAŽE MESTA VAN PARKINGA KADA SU SVA POPUNJENA.

  12. punisher kaže:

    wooow sva ta silna mega sega injzinjera uspela nesto da smisli. I to nas kosta jedno 10 miliona plus isto toliko za jos jednu rampu. Jedva cekam svecano otvaranje nove rampe.
    Genijalnost i mudrost, dva u jedan, gde toga jos ima, molim vas! Pa ovo nema ni u dubaiju, jbla vas parking i rampa!

OSTAVITE KOMENTAR