Tenderi za obnovu i elektrifikaciju pruge Segedin-Subotica

Mađarske državne železnice (MAV) objavile su konkurs za modernizaciju 13 kilometara mađarske deonice jednokolosečne pruge od 44 kilometra između Segedina u Mađarskoj i Subotice u Srbiji.

Kako je objavio železnički časopis „International railway journal“ (IRJ) na svom sajtu, tender je raspisan 8. januara, a obuhvata planiranje i izgradnju.

Deonica između Segedina i mađarske strane granice kod Reskea bila je van upotrebe od kada je granica zatvorena zbog migrantske krize pre nekoliko godina i u lošem je stanju.

Pored elektrifikacije i obnove linije za saobraćaj brzine od 120 km/h, ugovor uključuje sprovođenje centralne kontrole saobraćaja i izgradnju nove stanice u mestu Sentmihajtelek.

„Projekat će obezbediti vreme putovanja između dva regionalna centra između 30 i 40 minuta i, što je još važnije, biće pogodna alternativa za teretni saobraćaj ka Srbiji, dok se obnavlja mađarski deo linije Budimpešta – Beograd“ – ocenjuje ovaj list.

Kako navode, ugovor bi mogao biti potpisan već u maju, ako se obezbedi finansiranje za projekat. Rok za završetak je trenutno postavljen do 2022. godine.

Ovim će, kako je ocenjeno, biti rekonstruisana polovina srpskog dela železničke veze između Segedina i Baje. List podseća da je predložena i obnova linije od Subotice do Bačalmasa, i dalje ka Baji, ali ocenjue da „to ima mnogo niži prioritet“.

 

RTV



KOMENTARI

  1. Dr sc. tro. Stormwatch kaže:

    Eletrichna pruga samo od Szeged Allomas do granice….a od granice do Subotice voznja vozom ravna voznji na nekom wild toboganu…1994 godina…cekamo 15 min voz na pruznom prelazu…ide manevarka iz sedamdesetih i vuche jedan Pullman vagon iz pedesetih…kolona uzavrela…voz prelazi pruzni prelaz sa solidnih 25 na sat i pri tom se ljulja i poskakuje toliko da izgleda ko da svaki metar ispada iz sina….

  2. Kenjereš Andraš kaže:

    Bolje ikad, nego nikad.

  3. NEŠKO kaže:

    Biće to njverovatnije NIKAD!!!

OSTAVITE KOMENTAR