Zajednička promocija turizma Subotice i Osijeka

Subotica i Osijek zajednički rade na promociji arhitekturi secesije kao turističkog proizvoda. U sklopu prekogranične sradnje, turističke organizacije dva grada imaju zajedničke aktivnosti gde svoje nasleđe predstavljaju u gradovima regiona.

Subotica i Osijek prepoznatljivi su po svojoj arhitekturi. Posebno se izdvaja secesija, arhitektnoski pravac s prelaza vekova koji se u mnogome razlikuje od ostalih.

Pomenuto nasleđe poslednih godina privlači i veliki broj turista, a kako bi ih bilo još više, dva grada su u okviru prekogranične saradnje, između ostalog, priredila putujuću izložbu.

„Sama secesija u našem gradu privlači veliki broj turista. Kulturni turizam je nešto što je u ekspanziji. Naravno, pokušavamo da pratimo trendove i da što veći broj turista dovedemo na našu destinaciju i predstavimo našu destinaciju u najboljem mogućem svetlu“, kazao je direktor Turističke organizacije Subotice, Aleksandar Medaković.

Osim Osijeka i Subotice, izložba je prezentovana i u Zagrebu, Segedinu, Kečkemetu, Pečuju, Novom Sadu i Beogradu, s idejom da isticanjem zajedničkog graditeljskog nasleđa privuku nove turiste. A ono što nude, zaista je jedinstveno.

„Projektom pokušavamo privući turiste trećih zemalja, odnosno, voleli bi smo kada bi ovu secesiju prepoznali svi oni koji vole kulturni turizam jer i Subotica i Grad Osijek imaju šta ponuditi“, dodaje direktor Turističke organizacije Grada Osijeka, Siniša Maurus.

Projekat vredan nešto više od milion evra sufinansira Evropska unija kroz programe prekogranične saradnje, a podrazumevao je i obnovu pojedinih objekata u oba grada.

 

RTV



KOMENTARI

OSTAVITE KOMENTAR